مطمعنا این روز ها تبلیغات کفش شیما را از تلویزیون مشاهده کردهاید ، افرادی که با این برند آشنایی ندارند تصور می کنند که این یک برند تازه تاسیس است. اما این برند قدمتی بیش از ۳۰ سال دارد. در ادامه به بررسی این برند می پردازیم و در انتها جدیدترین مدل ها را به شما معرفی می کنیم. نکته بسیار مهم و اساسی که ما بر آن تاکید داریم این است که حتما قبل از خرید هر محصول بخش نظرات را مطالعه فرمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
انواع محصولات زنانه و مردانه این برند شامل :
- کفش رسمی و مجلسی
- بوت و نیم بوت
- کفش ورزشی زنانه و مردانه
- صندل و دمپایی
تاریخچه کفش شیما
محمد عرب در سال ۱۳۴۰ به دنیا آمد و در سال ۱۳۵۸ شروع به کارش را با کفش آغاز کرد ، تجربه ای که تا سال ۶۲ به طول انجامید. در سال ۶۴ جرقه های برند شیما در خانواده عرب ایجاد شد ، در محلی که اکنون کارخانه اصلی شیما را در خود جای داده است کارگاه کوچکی با یک دستگاه و دو کارگر به راه افتاد تلاش محمد عرب و اعتبار حاج صادق زمینه را برای نخستین موفقیت ها آسان ساخت.
اولین مجموعه ساخته شده توسط این کارگاه کتانی های مونیخ بود ، چندی بعد این کارگاه نوپا ماشین هایش را به هفت دستگاه ارتقاء داد و تولیدش را به روزی ده هزار جفت کفش رسانید ، تلاش پیاپی و اهمیت دادن به فن آوری های نوین موجب شد تا مدت زمان کوتاهی نگذرد و شیما در دنیای کفش ایران متولد شود. این کارخانه با مارک تجاری شیما توانست در کوتاه ترین زمان ممکنه و با عبور از همه سختی ها در سال ۷۲ اولین محموله صادراتی کفش خود را به باکو ارسال کند.
اعتماد آذربایجانی ها به محصولات شیما موجب شد تا به مدت یک دهه شیما به آذربایجان به طور متناوب صادرات داشته باشد، به زودی محصولات شیما به دیگر کشورهای منطقه باز شد و ازبکستان ، قزاقستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، ارمنستان نیز به سرعت به جرگه طرفداران و مصرف کنندگان شیما پیوستند. اکنون شیما در تاریخچه خود درست در زمانی که تحریم ها گلوگاه تولید را تنگ نموده اند و هجمه محصولات چینی آسیب زیادی به بازار کفش رسانی رسانده بود ، به کشورهای عربستان، روسیه، افغانستان ، عمان، الجزایر ، کوبا و عراق نیز صادرات خود را ادامه داد.
همکاری با کمپانی های معتبر آلمانی و ایتالیایی جهت طراحی قالب های کفش های شیما و به روز رسانی ماشین آلات در طی این سالها موجب شد تا این کمپانی زمینه سازی های خود را جهت تبدیل شدن به یک برند جهانی آغاز کند. سالها و تخصص و سابقه درخشان اولین جزء اساسی ساختار برند شیما شناخته می شود. در سالهای ۹۱ و ۹۲ با ایجاد بخش بازاریابی مقدمات حرکت در تبدیل شیما به یک برند جهانی با طراحی کتابچه هویت این برند BRAND IDENTITY BOOK فراهم شد.
همانند بسیاری از برندهای بزرگ جهان اکنون شیما مجهز به یکی از کاملترین کتابچه های هویت برند می باشد. برند شیما در سال ۹۲ مفتخر به دریافت جایزه اول صادرات کفش ایران شد و در مراسمی به همین منظور در سالن اجلاس سران آقای محمد عرب جایزه اول صادراتی صنعت کفش ایران را دریافت کرد. برند شیما تا کنون مفتخر به دریافت جوایز و تقدیرنامه های زیادی در داخل و خارج از کشور شده است که از این دست می توان به
- جایزه اول صادرات کفش ایران در سال ۹۲
- گواهینامه ISO 9001:2008 در زمینه Quality management system
- برگزیده همایش توسعه و زیر ساخت های اقتصاد ملی سال ۹۰
- واحد نمونه روز ملی صنعت و معدن سال ۹۰
- لوح سپاس نمایشگاه بین المللی سلیمانیه سال ۸۷
- شرکت در نمایشگاه امپکس MPEX سال ۲۰۱۳
ویژگی کتانی شیما
جنس رویه : نبوک ، چرم طبیعی ، چرم مصنوعی
کفی قابل تعویض
زیره : زیره از جنس پلی اورتان و ضد لغزش