مقالات ویژه

۸ برند مبلمان ایرانی معتبر با قیمت مناسب

در سال های اخیر شرکت های تولید کننده مبلمان در ایران آنقدر کیفیت محصولات خود را بالا برده اند که در حال رقابت با برندهای خارجی نه تنها در داخل ایران بلکه در دنیا می باشند. شاید بیش از ۱۰۰ برند مبلمان ایرانی در حال حاضر در داخل و خارج از کشور فعالیت می کنند ما سعی کردیم فقط ۱۰ مارک از این میان انتخاب کنیم. در خرید مبل دو فاکتور بسیار مهم هستند اولی کیفیت بالا و دومی قیمت آن می باشد.

در ادامه به بررسی این مارک ها می پردازیم و در انتها از هر کدام ، بهترین مدل ها را را به شما معرفی می کنیم. پس با آی آر تن همراه شوید. کدام برند مبل ایرانی بهتر است ؟ برای مشاهده پاسخ خود این مقاله را تا انتها بخوانید.

۱ – مبلمان ایرانی برند چشمه نور

برند مبلمان ایرانی چشمه نور

چشمه نور یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی در زمینه لوستر، مبل، لوازم تزئینی و لوکس منزل می‌باشد. چشمه نور فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز نموده است و از آن زمان تاکنون، هر روز بهتر و مصمم‌تر در ارائه محصولات به مشتریان گام برداشته است. مبنای فعالیت‌های متنوع چشمه نور، جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان است و توجه به نیاز و خواست مشتری، بهینه‌سازی مصرف و افزایش توان رقابتی شاکله اصلی برنامه‌های این مجموعه می‌باشد.

بخش‌های مختلف این مجموعه، هر یک در راستای اعتلای روزافزون این صنعت در کشور در تلاش‌اند.کارخانه چشمه نور هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی تعریف نموده است و به دنبال ارائه طرح¬های متناسب با سلیقه بازار می باشد. مجموعه چشمه نور در حال حاضر تولیدکننده‌ی بیش از ۲۰۰۰ محصول می‌باشد و امیدوار است.
در طی سالیان آتی طیف محصولات خود را گسترش دهد.مجموعه چشمه نور که با نام تجاری چنکو مشهور است، با هدف جلب رضایت مشتریان خاص خود، اقدام به تجارت با برخی کشورهای مطرح در زمینه دکوراسیون و لوازم لوکس نموده است. مجموعه چنکو همواره تلاش داشته¬ است تا محصولات خاص و متفاوت شرکت¬های درجه یک اروپا و آسیا را انتخاب کرده و به مشتریان عزیز عرضه نماید.

چشمه نور فروش محصولات خود در فضای مجازی را طبق قرارداد به فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ کشور از جمله فروشگاه اینترنتی دکورشاپ، دیجیکالا، خوگر، چیدانه و … واگذار نموده است. شما می توانید با جستجوی عبارت دکورشاپ، دیجیکالا و یا خوگر در گوگل، تمامی محصولات ما را مشاهده کنید و با قیمت‌هایی استتثنایی سفارش خود را ثبت کنید.

صنایع لوستر چشمه نور با توجه به نیاز بازار و نیاز مشتریان خود و ارائه بهترین نوع اقلام روشنایی و تزیینی منزل اقدام به دریافت نماد استاندارد کرده است که با توجه به فراز و نشیب های موجود در این راه با توجه به کارشناسان لایق مجموعه صنایع لوستر چشمه نور توانستیم به طور اختصاصی نماد را دریافت کرده و به مشتریان وهمراهان خود ثابت کنیم که بهترین تولید ایرانی را به دستشان میرسانیم .

شرکت چشمه نور درخشان که در سال ۱۳۹۸ ثبت شده توسط صنایع لوستر چشمه نور در اولین و مهم ترین اقدام خود توانسته امتیاز کیفیت CE اروپا را دریافت کند و در میان شرکت های رقیب در این صنعت حرفی بیشتر برای گفتن داشته باشد . با توجه به نیاز امروز صنعت روشنایی و تزیینی به صادرات محصولات با کیفیت ما توانستیم خود را ثابت کنیم و بهترین کالای ایرانی را با توجه به کیفیت ایرانی به صادرات و کشور های دیگر برسانیم .

مشاهده مبل چشمه نور در دیجی کالا

۲ – مبل آرا (آرا سوفا)

برند مبلمان ایرانی مبل آرا

بخشی از محصولات مبل آرا که شامل محصولات متنوع از جمله مبل تختخواب شو ، مبل تختخوابشو یک نفره ، مبل ال تختخوابشو ، مبل راحتی تخت خواب شو ، میز ، میز جلو مبلی و عسلی ، میز نهار خوری و سایر مصنوعات مرتبط با حوزه مبل و دکوراسیون می باشد در این سایت عرضه می شود. مبل آرا با برند صادراتی آرا سوفا   یکی از از با تجربه ترین تولید کننده های فعال در زمینه مبلمان در ایران می باشد.

سابقه ۱۵ سال تولید مستمر مبل و سایر محصولات از جمله مبل تختخواب شو ، مبل راحتی تختخوابشو ، مبل تخت شو یک نفره ، مبل ال تختخوابشو و … برخی از دسته بندی محصولات این شرکت بزرگ می باشد. تولیدات این شرکت توسط جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اروپایی تولید می شود. به طوریکه تمامی محصولات از لحاظ شکل و اندازه برابر و همسان هستند.

شرکت مبل آرا در سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ با بدست آوردن جوایز مختلف نشان داد که کیفیت همواره مورد توجه دلسوزان این صنعت می باشد. این کارخانه اکنون در فضایی بزرگ و در سان های مجزا در حال فعالیت می باشد و برخی از محصولات شرکت مبل ارا نیز صادر می شود. مبل  آرا سوفا ،استفاده از مواد خام با کیفیت بالا، کنترل دقیق کمی و کیفی در ایستگاه های تولید و سیستم های تولید با بهترین دانش جهان را ارائه می دهد.

این گروه تولید کننده خط مشی کیفیت خود را به شرح زیر اعلام می کند :

  • مشاوره و ارائه اطلاعات کافی در مورد محصول
  • ارائه محصولات با بهترین کیفیت و تنوع متنوع قیمت مناسب
  • آموزش  و خدمات پس از فروش
  • پاسخگویی و ارتباط بلند مدت با مشتری
  • ارتقاء مدل کسب و کار براساس روابط عاطفی
  • بهبود رضایت مشتری و احترام به منافع طرفین
  • بهبود مستمر در تولید محصولات متنوع
  • ارتقاء محصولات محافظ محیط زیست
  • تحقیق و توسعه و نوآوری در طراحی

مشاهده مبل های پرفروش در دیجی کالا

۳ – مبلمان اداری و ایرانی برند راد سیستم

برند مبلمان ایرانی راد سیستم

راد سیستم برند مشهور ایرانی است که در زمینه‌ی تولید محصولات اداری فعالیت میکند. امروزه مبلمان اداری ارتباط تنگاتنگی با سلامتی عوامل کار و بهره وری دارد. .وقتی بیشترین زمان روز را پشت میز کار خود میگذرانید، باید از یک صندلی راحت و استاندارد استفاده کنید، برند مشهوری که در زمینه‌ی تولید محصولات اداری وجود دارد شرکت راد سیستم است.

شرکت راد سیستم فعالیت اولیه خود را با نام‌های دیگری از سال ۱۳۲۷ آغاز کرده است و در گذر زمان و با کسب تجربیات با ارزش به پله‌های بالای موفقیت رسیده است که امروز یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده‌ی مبلمان و صندلی اداری در کشور است. محصولات این شرکت با مجوز از سازمان استاندارد تولید می‌شوند و دوام چرخ‌های گردان، استحکام پایه، استحکام پشتی، پایداری به سمت جلو و تمام قسمت‌های مختلف صندلی تحت آزمون‌های سنجش دوام و استحکام قرار می‌گیرند.

با استفاده از این صندلی برای کارمندان و پرسنل علاوه بر جلوگیری مقطعی از خستگی آن‌ها و پایین آمدن بازدهی، در دراز مدت هم از مشکلات مربوط به ستون فقرات و کمر جلوگیری خواهد شد. شرکت تولیدی راد سیستم، در سال ۱۳۲۷ فعالیت خود را با نام مبلمان مینا آغاز کرد. پس از کسب یک دوره تجربیات با ارزش در سال ۱۳۵۸ با نام تجاری صنایع چوبی توتن به عنوان تولید کننده‌ی لوازم اداری ادامه‌ی فعالیت داد.

سپس در سال ۱۳۶۸ دامنه‌ی فعالیت حرفه‌ای خود را با تولیدات انبوه با نام کنونی راد سیستم وسعت داد. شرکت راد سیستم در حال حاضر در یک فضای تولیدی ده هزار متری، به وسیله‌ی ماشین‌آلات پیشرفته محصولات خود را با کیفیتی منطبق با اصول استاندارد، ارائه می‌دهد. در جهت ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت و بر اساس ویراش جدید استاندارد، این شرکت مفتخر به کسب گواهینامه‌های زیر می‌باشد.

سیستم مدیریت کیفیت، شرکت راد سیستم را مبتنی بر استاندارد ISO9001:2008 در دامنه‌ی کاربرد، طراحی و تولید صندلی‌های اداری مورد ممیزی مراقبتی توسط آن اداره قرار گرفته است. کسب مجوز از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در تولید صندلی اداری گردان. لازم به ذکر است، این شرکت نماینده‌ی انحصاری شرکت استابیلوس در تولید جک‌های گازی در ایران می‌باشد.

مشاهده مبل های پرفروش در دیجی کالا

۴ – صنعت چوب کیان

برند مبلمان ایرانی صنعت کیان چوب

صنعت چوب کیان از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در زمینه صنعت چوب آغاز نموده است. شرکت در طول سالیان گذشته توانسته با ارائه محصولات متنوع بازار خوبی را در صنعت مبلمان کشور به خود اختصاص دهد. این مجموعه با در اختیار داشتن ۵۰۰۰ متر مربع فضای تولیدی و بکارگیری بیش از ۱۰۰ نفر پرسنل در قسمت های تولید و فروش محصول همچنان رو به آینده گام بر می دارد.

کلیه محصولات شرکت دارای ۲۴ ماه گارانتی از تاریخ تولید بوده و خدمات پس از فروش متمایز این مجموعه آن را در ردیف یکی از برترین تولیدکنندگان این صنعت کهن قرار داده است. شایان ذکر است، استفاده از بهترین مواد اولیه، ماشین آلات مجهز و پیشرفته و پرسنل متعهد باعث تمایز محصولات این شرکت در بازار و رضایت مشتریان گردیده است.

افتخار داریم، شرکت “صنعت چوب کیان” برنده لوح زرین در اولین مسابقه مبلمان صادراتی ایران (IFEC) بوده است. هدف ما جلب رضایت خاطر مشتری در طولانی مدت است که با یاری شما هموطنان گرامی محقق خواهد گردید.

مشاهده مبل های پرفروش در دیجی کالا

۴ – مبلمان ایرانی برند ولنسی

برند مبل ایرانی ولنسی

با عنایت و لطف پروردگار متعال مجموعه ولنسی هوم، فعالیت تجاری خود را از سال ۱۳۸۸ با هدف ارائه کالاهای با کیفیت و منحصر به فرد در زمینه مبلمان مدرن مطابق با استانداردهای کشورهای اروپایی را آغاز نموده که در بازار رقابت نیز برتری داشته است. هم اکنون این مجموعه قادر است با همیاری تامیین کنندها و گروه های متخصص و مجرب در عرصه این صنعت و با استفاده از عالیترین نوع متریال، محصولات خود را با کیفیتی برتر در سطح تولید انبوه و صنعتی ارائه نماید، به گونه ای که در برگیرنده تمامی سلایق مشتریان عزیز باشد.

گروه مبلمان ولنسی مفتخر است که تمامی محصولات این مجموعه دارای گواهی ثبت طرح صنعتی از اداره محترم مالکیت صنعتی بوده و تولید و توزیع تمامی محصولات منحصرا در اختیار این مجموعه قرار دارد. ما بر آنیم که با عزمی راسخ و بهرگیری از دانش و مهارت روز دنیا و با تکیه بر تلاش همکارانی مجرب و متخصص با هدف پاسخگویی به نیازهای مشتریان ایرانی در صنعت مبلمان کشور تحولی نو ایجاد نماییم.

تا نامی ماندگار بر تارک اذهان مشتریان هنردوست و با سلیقه ایرانی و برندی معتبر در عرصه مبلمان در راستای تولید ملی افتخار ایرانی کشور باشیم.

۵ – مبل ایرانی مارک فریازان

برند مبلمان ایرانی فریازان

فروشگاه اینترنتی مبل فریازان اولین فروشگاه اینترنتی مبلمان با سابقه ۶ ساله می باشد و تولید کننده محصولات مختلف با سابقه ۱۰ ساله می باشد. مبل فریازان فروشگاه اینترنتی می باشد که بصورت تخخصصی بر روی محصولات خاصی تمرکز دارد. سبک محصولات چستر فیلد و مدل های (لاکچری) اصلی ترین هدف مبل فریازان در تولید می باشد.

امروزه با چندین سال تحقیق وتجربه درمورد محصولات چسترفیلد مبل فریازان افتخار دارد که با کیفیت ترین وبیشترین تنوع در این سبک را دارا می باشد مشتریان مبل فریازان چه کسانی هستند؟ مشتریان ما بخش کوچکی از بازار می باشد که با محصولات چسترفیلد آشنایی دارند و به دنبال این سبک از دکوراسیون می باشند. کیفیت کار: کیفیت کار مبل فریازان در محصولات چستر خیلی بالاتراز قیمت های است که برای محصول قرار داده شده است.

قیمت محصولات ما به دلیل رقابتی بودن به نسبت فروش اینترنتی و منتطقه فروش در کمترین حد ممکن خود قرار داده شده است. با یک بازدید از محصول سایر رقبا نسبت به قیمت و کیفیت تفاوت محصولات مبل فریازان را بیشتر درک خواهید نمود. توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.

امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم. امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم.

دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، به ویژه کالای تخصصی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند. مشتریان این گونه کالاها پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند.

زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

۶ – مبل برند ثمین

برند مبلمان ایرانی ثمین

شرکت صنعت چوب ثمین در سه حوزه ۶و۷و۱۲ محورهای مصوب جوایز طرح سراسری برند ملی و اقتدار ملی قدم های مثبتی برداشته است.این شرکت با بکارگیری از نیروهای بومی متخصص توانسته است بیش از۲۰   طرح مبلمان خانگی راکه تماما ایرانی بوده در حوزه ای که سالهاست صنف مبلمان کشور مشغول کپی کردن طرح های خارجی بوده به ثبت برساند.

برند مبل ایرانی ثمین از حوزه مبلمان پا را فراتر گذاشته و در زمینه فرش دستباف نیز اقدامات مثبتی هماهنگ با مبلمان خانگی نموده است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی سال۹۶ از آن رونمایی شد و همچنین در زمینه کیفیت ،تندیس های زرین متعددی در نمایشگاههای بین المللی بدست آورده است که ذیلا به پاره ای از آنها اشاره می شود.

  • برگزیده بزرگان معماری ودکوراسیون درسال۱۳۸۹به انتخاب اتاق بازرگانی
  • برنده لوح زرین وتندیس مبلمان  ایران در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی مبلمان  HOFEX2013
  • برنده لوح زرین وتندیس همای مبلمان برتر ایران در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی مبلمان  HOFEX2014
  • برنده دو لوح زرین وسیمین وتندیس همای مبلمان برتر ایران در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان MOBLEX2015
  • برنده دو لوح زرین وتندیس مبلمان  ایران در بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی مبلمان  HOFEX2016
  •   برنده دو لوح زرین وتندیس مبلمان  ایران در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان HOFEX2017
  • برنده تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان سال۱۳۹۴براساس نظرسنجی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

مشاهده مبل های پرفروش در دیجی کالا

۷ – مبلمان بالینکو

برند مبلمان ایرانی بالینکو

اوج کارایی و بهره برداری از فضای دلنشین محیط به همراه قابلیت اجرا در محیط های گوناگون با کاربری های مختلف را از مبلمان بالینکو بخواهید. شبکه فروشگاهی بالینکو با افتخار در شهرهای تهران، کرج، قم و به زودی در سراسر ایران عزیز در خدمت هم میهنان می باشد.

پس از ۱۰ سال فعالیت در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی و همکاری با شرکت های معتبری چون: کم جا چوب، استقبال، بافکو، فوم مبل هنر، تشک رویا و … همچنین کسب تجربه وشناسایی سلیقه و نیازمندی مشتریان گرامی، مجموعه ای را فراهم آورده ایم به امید آنکه رضایت مشتریان عزیز را جلب نماییم.

پس از ۱۸ سال فعالیت در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی و کسب تجربه و شناسایی سلیقه و نیازمندی مشتریان گرامی، مجموعه ای را فراهم آورده ایم به امید آنکه رضایت مشتریان عزیز را جلب نماییم. محصولات بالینکو مجموعه ای شامل مبلمان تخت خوابشو، مبلمان مدرن، صندلی راحتی، میز و قفسه می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه ایران و ترکیه تولید می شود. محصولات بالینکو شامل دو سال ضمانت بوده و با ده سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

مشاهده مبل های پرفروش در دیجی کالا

۸ – مبلمان ایرانی مارک هارمونی

مبل هارمونی

مجموعه ما، با هدف ارتقاء صنعت مبلمان در کشور و برقراری ارتباط و آشنایی با این صنعتِ بسیار متحول شده در سطح جهان، در سال ۱۳۸۴ (  ۲۰۰۵ میلادی ) به ثبت برند هارمونی همت گمارد. در آن هنگام، ما سالها بود که با اولین برند از مجموعه خود، به نام چوبشار، در حال طراحی و تولید انبوهی از مدلهای گوناگون مبلمان خانگی و عرضه آن به بازار ایران بودیم.

اما بزودی، طی تجربیات فراوان خود، دریافتیم که اجرای بسیاری از ایده های خلاقانه  واحد طراحی ما به عنوان قلب تولید مجموعه (که جهت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای یک زندگی مدرن شهری برنامه ریزی می گردید.) دیگر امکان پذیر نمی باشد. در آن دوران کمبود و عدم انتقال دانش فنی در کنار فقدان ماشین آلات و مواد اولیه مناسب بزرگترین محدودیت ما بود، که از سالها عدم ارتباط با این صنعت بسیار متحول شده جهانی نشأت می گرفت.

به هر رو، تیم جوان هارمونی، ناگزیر، برای رفع این محدودیت و پاسخ به آن نیازها، پس از یک سال مطالعات فراوان و بازدید از کارخانجات پیشرو و بزرگ صنعت مبلمان در اروپا و شرق آسیا، سرانجام با شرکت ایتالیایی – چینی استیل لند که در زمینه طراحی و تولید مبلمان بسیار پیشرو و با تجربه بود به مشارکت و همکاری پرداختیم.
حاصل این ارتباط و همکاری ارائه طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه در این صنعت بود که بر پایه درک نیازها و انتظارات نسل جوان و مدرن شهری ایران طراحی و تولید گردیده بود.

برند هارمونی در طول این سالها با ارائه مجموعه های متفاوت و تاثیرگذار ، همواره الهام بخش صنعت مبلمان خانگی در کشور بوده و کمک شایانی به شناخت و رشد صنعتگران این سرزمین نموده است. اکنون بسیار خوشحالیم در پی تلاشهای بسیار تیم خلاق و جوان خود در سایه گسترش روابط خود با صنعت روز جهان و با کمک صنعتگران و هنرمندان خوش قریحه این مرز و بوم  ضمن افزایش کیفیت و توسعه تولیدات داخلی مجموعه، اکنون قادر به تولید بسیاری از محصولات مشترک در کارخانجات خود نیز می باشیم.

در سال ۱۳۹۵ ( ۲۰۱۶ ) هارمونی به پیروی از سیاست های  مجموعه مادر خود برای تجمیع کلیه  برندها در یک مکان ، همزمان  با افتتاح پروژه بزرگ هارمونیک، فروشگاههای خود را به این مکان زیبا و تاریخی انتقال داد. تا با توجه به موقعیت مکانی آن، علاقمندان به آسانی از سراسر کشور به آن دسترسی داشته باشند.

مشاهده مبل های پرفروش در دیجی کالا

3 دیدگاه

  1. ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدید. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط . شما هم عضوی از خانواده نامبروان تم شوید فقط کافیست به آدرس مراجعه کنید .

  2. With havin so much written content do you ever
    run into any problems of plagorism or copyright
    violation? My blog has a lot of exclusive content I’ve either authored myself or outsourced but it
    appears a lot of it is popping it up all over the web without my
    authorization. Do you know any ways to help
    prevent content from being stolen? I’d certainly appreciate it.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا