تجهیزات خانه

خرید بهترین مارک اتو خارجی و داخلی با قیمت مناسب

اتو از پرکاربردترین لوازم خانگی است که همه ما حتما یک مدل از آن را در منزل خود داریم. زمانی که برای خرید این محصول به بازار می‌روید ، متوجه می‌شوید که برندهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند. مسلما انتخاب از بین این برندها برای شما بسیار سخت خواهد بود از این رو بهتر است قبل از خرید با بهترین مارک اتو آشنایی داشته باشید. در این مطلب سعی می‌کنیم خرید را برای شما راحت تر کرده و بهترین مارک اتو را به شما معرفی کنیم ، همراه ما باشید.

معرفی بهترین مارک اتو

بهترین مارک اتو با کیفیت

تمامی برندهایی که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند، این محصول را نیز ارائه می‌کنند. از این رو شما می‌توانید از تمامی برندهای لوازم خانگی، اتو نیز خریداری کنید. اگر از کیفیت این محصول در برندهای مختلف اطلاعی ندارید، ما در ادامه بهترین برندهای تولیدکننده اتو را به شما معرفی خواهیم کرد.

اتو برند فیلیپس

فیلپس جز بهترین مارک های لوازم خانگی محسوب می‌شود که اتو تولیدی این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. در واقع فیلپس یکی از بهترین مارک اتو است که می‌تواند به خوبی نیازهای روزمره شما را برطرف کند. طراحی کفی این محصول به صورتی است که حرکتی روان روی پارچه دارد و در برابر خط وخش مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

تمامی اتوهای این برند امکان اسپری کردن آب روی لباس را برای شما فراهم می‌کند که با کمک این ویژگی می‌توانید به راحتی چروک های عمیق روی لباس را از بین ببرید. یکی از مشکلاتی که بیشتر اتوب خار موجود در بازار با آن روبه رو هستند، مشکل جمع شدن رسوب در داخل اتو می‌باشد. برند فیلیپس این مشکل را حل کرده و بدین منظور سیستم ضد رسوبی را در داخل اتو قرارداده است.

همین سیستم از ایجاد رسوب در داخل اتو جلوگیری کرده و بازدهی آن را بالاتر می‌برد. تمامی این ویژگی ها سبب می شود تا اتو فیلیپس جز بهترین اتوهای موجود در بازار تلقی شود.

پارس خزر

بهترین مارک اتو پرسی

اگر به دنبال خرید بهترین مارک اتو هستید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، برند پارس خزر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. کیفیت اتو این برند به حدی بود که در مدت زمان کوتاهی توانست جز پرفروش ترین ها در میان رقبای خود قرار گیرد. پوشش کفی اتوهای این برند از ترکیب استیل و الماسه است که کیفیت خوبی دارد. به گفته این برند تمامی اتوهای آن دارای سیستم بخار دهی پیشرفته و قابلیت ضد رسوب هستند که به خوبی می‌تواند نیازهای روزمره شما را برطرف کند.

از ویژگی های مهم اتو پارس خزر این است که در رنگبندی متنوعی عرضه می‌شود از این رو نیز می‌توانید با خیال راحت رنگی را متناسب با دکوراسیون خانه تان انتخاب کنید. از ویژگی های خوب برخی از اتوهای این برند می‌توان به ویژگی بخاردهی عمودی اشاره کرد که برای اتو کردن لباس مجلسی به کارتان می‌آید. کابل بلند اتو پارس خزر کار اتوکشی شما را بسیار راحت تر خواهد کرد.

برند پارس خزر گارانتی دو ساله ای را برای اتو تولیدی خود ارائه می‌کند از این رو نیز می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. بعدها در صورت هر گونه بروز مشکل با استفاده از این گارانتی بدون پرداخت هیچ هزینه ای می‌توانید اتو را تعمیر کنید.

تفال

تفال از دیگر برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی است که کیفیت اتو آن نیز اثبات شده است. این برند مدل های متنوعی از اتو را وارد بازار می‌کند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر یک از انواع پرس ،ایستاده و … را خریداری کنید. کفی اتو تفال از سرامیک ساخته شده است از این رو نیز به هیچ عنوان در حین اتو کشی به لباس هایتان نمی‌چسبد.

این کفی سرامیکی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت کثیف شدن به راحتی آن را تمیز کنید. دقت داشته باشید این ویژگی در بین تمامی اتوهای برند تفال وجود دارد از این رو نیز می‌توانید با خیال راحت هر یک از آنها را خریداری کنید. از دیگر ویژگی هایی که در بسیاری از اتوهای موجود در بازار می توانیم ببینیم ، چکه کردن آب از داخل اتو است که سبب لک شدن لباس ها می‌شود.  برند تفال برای جلوگیری از این ویژگی در اتوهای خود سیستم ضد چکه قرارداده که از چکه کردن آب جلوگیری می‌کند.

بوش

بهترین مارک اتو بوش

بوش یکی از برندهای خارجی بسیار مشهور در زمینه تولید لوازم خانگی است که در کنار کیفیت بینظیر قیمت بالایی نیز دارد. این برند نه تنها در کشور ما بلکه در جهان شناخته شده است از این رو می‌توانید با اطمینان خاطر محصولات آن را خریداری کنید. اتو تنها یکی از انواع محصولات برند بوش است که با امکانات متنوعی عرضه می شود.

مشاهده پرفروشترین اتو ها در دیجیکالا

بوش جز بهترین مارک اتو خارجی است که توان بسیار بالایی را برای اتو در نظر گرفته است، از این رو نیز می‌توانید به راحتی تمامی چروک های عمقی را از بین ببرید. کفی این نوع اتو نیز از سرامیک ساخته شده است و خط های روی کف آن سبب می‌شود تا اتو حرکات نرمی را روی پارچه داشته باشد. منافذ به کار رفته در کف این اتو می‌تواند به یکنواخت شدن پارچه و باز شدن گره ها کمک بیشتری کند.

فوما

فوما یکی از برندهای ژاپنی است که مدل های متنوعی از اتو با کیفیت را عرضه می‌کند که ازجمله آنها می‌توان به اتو مسافرتی اشاره کرد. از ویژگی های جذاب این نوع اتو می‌توان به وزن مناسب آن اشاره کرد که سبب می شود بدون هیچ خستگی بتوانید ساعت ها به اتوکشی لباس هایتان بپردازید. این اتو دارای سیستم تمیز سازی است که در از بین بردن رسوبات داخلی اتو کمک بسیار زیادی می‌کند.

بایترون

ایرون

بایترون از دیگر مارک های اتو است که برای استفاده روزمره شما انتخاب بسیار مناسبی است. بایترون امکانات متعددی را برای اتوهای خود قرار داده است که از جمله آن می‌توان به تنظیم مقدار بخار بر اساس نوع پارچه اشاره کرد. همین ویژگی از برق افتادن پارچه و یا سوختن آن جلوگیری می‌کند. بایترون نکات ایمنی را نیز به خوبی در محصولات خود رعایت کرده است تا بتواند سلامت شما را حفظ کند.

از این رو در صورت اینکه برای چند دقیقه اتو بدون استفاده بماند ، خود به خود خاموش می‌شود. این موضوع نه تنها از نظر ایمنی موثر است بلکه می‌تواند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کند. اگر در حال تکمیل جهیزیه خود هستید ، پیشنهاد می شود مقاله بهترین بخاری گازی را مطالعه فرمایید.

مشاهده انواع اتو در دیجیکالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

این سایت به فروش می رسد برای اطلاع از قیمت به شماره زیر در واتساپ یا تلگرام پیام بدید

09384902568