آرایشی و بهداشتی

خرید بهترین برنزه کننده (اسپری ، کرم ، لوسیون و فوم) با قیمت مناسب

اگر می خواهید رنگ پوستتان را برنزه کنید ، در کنار نور آفتاب می توانید از کرم های برنزه کننده استفاده کنید. البته که روش های دیگری نیز مثل حمام آفتاب و سولاریوم نیز وجود دارد که از زمان های گذشته مورد استفاده بوده است. این روش ها پوست شما را به شکل طبیعی تری برنزه می کند با این وجود می توانید با استفاده از مرطوب کننده و لایه بردار برنزه کننده پوستتان را به صورت طبیعی برنزه کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره خرید بهترین برنزه کننده به شما ارائه می کنیم.

برنزه کننده چیست؟

بهترین برنزه کننده اسپری

برنزه کردن پوست زیر نور آفتاب می تواند مشکلات پوستی را به همراه داشته باشد. از این رو نیز می توانید از محصولات مکملی نظیر انواع برنزه کننده ها استفاده کنید. استفاده از برنزه کننده ها به خوبی رنگ پوست شما را گرم می کند از این رو نیز حالت جذابتری به پوستتان خواهد داد.

معرفی انواع محصولات برنزه کننده

برای اینکه بتوانید بهترین برنزه کننده را خریداری کنید، ابتدا لازم است انواع این محصول را به خوبی بشناسید. سپس می توانید بر اساس نیازهایی که دارید، هر یک از این موارد را انتخاب کنید.

اسپری برنزه کننده

اسپری برنزه کننده یکی از بهترین برنزه کننده های موجود در بازار است که می توانید به راحتی با کمک آن در کمترین زمان تمامی بدنتان را برنزه کنید. برای اینکه بتوانید به بهترین شکل از این اسپری نتیجه بگیرید، هنگام استفاده باید آن را در فاصله ۱۵ سانتیمتری بدنتان قرار دهید. حرکت دست باید به صورت دایره ای شکل باشد تا این اسپری به صورت مساوی به تمامی قسمت های بدن پاشیده شود. دقت داشته باشید اگر تمامی این نکات را در حین استفاده از بهترین برنزه کننده در نظر نگیرید ، مسلما نمی توانید پوستی یکدست داشته باشید.

این اسپری به مدت ده روز ماندگاری دارد و پس از اینکه سلول های مرده روی پوست از بین برود ، به صورت کامل کم رنگ و در نهایت نیز پاک خواهد شد. اگر می خواهید نتیجه این اسپری را به خوبی ببینید، لازم است هر دو هفته یکبار به خوبی از آن استفاده کنید.

مشاهده پرفروشترین برنزه کننده در دیجیکالا

کرم و لوسیون برنزه کننده

بهترین برنزه کننده کرم

از بهترین برنزه کننده هایی که بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد ، کرم و لوسیون برنزه کننده می باشد. استفاده از این کرم بسیار ساده است از این رو نیز بیشتر از سایر موارد مورد توجه قرار می گیرد. با استفاده از این کرم متوجه می شوید که کدام یک از بخش های پوست شما به خوبی رنگ نگرفته است و بدین ترتیب می توانید به خوبی این نواقص را برطرف کنید.

پودر برنزه کننده

پودر برنزه کننده نیز یکی از دیگر بهترین برنزه کننده های موجود در بازار است که بافتی بسیار نرم و سبک دارد. با استفاده از این پودر می توانید به خوبی روی سطح پوستتان را بپوشانید. استفاده از پودر آرایش کردن را برای شما راحتتر می کند زیرا سطح صاف و یکدستی را روی پوست می سازد. از این رو نیز آرایشتان می تواند جلوه بسیار خوبی داشته باشد.

روغن برنزه کننده

در بخش قبلی بیان کردیم که شما می توانید با حمام آفتاب نیز پوستتان را برنزه کنید. بسیاری از افراد در هنگام حمام آفتاب از این روغن ها برای جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده می کنند. دقت داشته باشید باید چند دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از این روغن ها استفاده کنید.

قرص برنزه کننده (برنزه کننده فوری)

از جدیدترین و بهترین برنزه کننده های موجود در بازار می توان به قرص های برنزه کننده اشاره کرد. این قرص ها به خوبی پوست شما را تحریک کرده و به سطح پوست کمک می کند تا به خوبی برنزه شود. اگر جز افرادی هستید که به دنبال روشی سریع برای برنزه شدن هستید، می توانید از قرص برنزه کننده استفاده کنید (هشدار : حتما قرص را از داروخانه و با مشورت پزشک تهیه کنید تا دچار عارضه خاصی نشوید).

فوم برنزه کننده

از دیگر برنزه کننده سریع می توان به فوم برنزه کننده اشاره کرد که ماندگاری زیادی دارند. دقت داشته باشید برای استفاده از این فوم ها هیچ نیازی به آفتاب ندارید و خود فوم به سرعت جذب پوست شما شده و تا چند روز نیز می تواند روی پوستتان ماندگاری داشته باشد.
شما می توانید براساس نیازتان هر یک از انواع بهترین برنزه کننده که یاد شد را انتخاب کرده و خریداری کنید.

راهنمای خرید بهترین برنزه کننده

بهترین برنزه کننده ژل

امروزه برندهای متنوعی در زمینه تولید برنزه کننده فعالیت دارند که انتخاب از میان آنها را برای شما سخت می کند. توجه به نکات زیر می توان کمک کننده باشد :

انتخاب رنگ مناسب

از اولین مواردی که باید برای خرید بهترین برنزه کننده در نظر بگیرید ، انتخاب رنگ مناسب است. برای مثال اگر پوست تیره تری دارید ، باید به دنبال خرید برنزه کننده هایی با تناژ طلایی و قهوه ای داشته باشید. در مقابل اگر رنگ پوست شما روشن است باید به دنبال خرید برنزه کننده هایی باشید که دو درجه تیره تر از پوستتان باشید.

مرطوب کنندگی

برای اینکه برنزه کننده بتواند به خوبی کار خود را روی پوست شما انجام دهد ، لازم است قبل از هرکاری از انواع مرطوب کننده ها روی پوست استفاده کنید. در این میان برنزه کننده هایی وجود دارند که هیچ نیازی به استفاده از مرطوب کننده قبل از استفاده ندارند زیرا در ساختار آنها از مرطوب کننده ها استفاده شده است. اگر به دنبال خرید بهترین برنزه کننده هستید، بهتر است چنین گزینه هایی را انتخاب کنید.

تاثیرگذاری طبیعی

بهترین برنزه کننده موجود در بازار می توانند به صورت طبیعی روی پوست شما تاثیر بگذارند. در واقع می توان گفت برخی از برنزه کننده ها بدون نیاز به نورخورشید می تواند پوست شما را به صورت طبیعی برنزه کنند. مسلما داشتن پوست طبیعی مهم ترین هدف برای افراد در هنگام استفاده از انواع برنزه کننده می باشد که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد.

انتخاب از برندهای معتبر

سلف تنر

امروزه برندهای ایرانی و خارجی بسیار زیادی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند، این محصول را نیز تولید کرده و روانه بازار می کنند. شما نیز در هنگام خرید باید به دنبال معروفترین این برندها باشید که امتحان خود را از قبل پس داده اند. از جمله برندهای ایرانی معروف که در این زمینه فعالیت می کنند، می توان به برند کامان اشاره کرد.

مشاهده محبوبترین برنزه کننده در دیجیکالا

میزان پوشش دهی

برای خرید بهترین برنزه کننده لازم است میزان پوشش دهی آن را نیز در نظر بگیرید. پوشش دهی برنزه کننده به شما کمک می کند تا بتوانید به خوبی همه بخش های پوستتان را کاور کنید.

حاوی ویتامین های مفید

برای اینکه بتوانید در حین استفاده از برنزه کننده به خوبی ویتامین های مورد نیاز به پوست را تامین کنید. برخی از برنزه کننده های موجود در بازار دارای ویتامین های A و E هستند که برای پوست شما بسیار مفید است.

اگر به دنبال لوازم آرایشی بیشتری هستید پیشنهاد می شود مقاله بهترین کرم ضد چروک را مطالعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا