آرایشی و بهداشتی

بهترین عطر اسکلاره یا امپر | کدام را بخرم ؟ خرید با قیمت مناسب

امروزه برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت دارند ، از این رو نیز انتخاب از میان آنها برای شما سخت خواهد بود. از برترین برندهایی که در این حوزه فعالیت دارند، می‌توان به برند اسکلاره و امپر اشاره کرد. برند اسکلاره یکی از برندهای ایرانی است که تولیدات خود را مطابق با شرایط آب و هوایی کشور ما و سلیقه ایرانیان تولید می‌کند. بر عکس برند امپر از برندهای اماراتی است که تحت نظر فرانسه تولیدات خود را وارد بازار می کند. برای انتخاب بهترین عطر اسکلاره و یا امپر باید اطلاعات کافی درباره این محصولات داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های بهترین عطر اسکلاره

بهترین عطر اسکلاره بلک افغان

۱- برند اسکلاره رایحه های خاصی را با نام اختصاصی خود وارد بازار کرده است از این رو نیز طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. پس شما می‌تواند بسته به نیاز و سلیقه خود هر یک از بهترین عطراسکلاره را به صورت تخصصی خریداری کنید.
۲- این برند برای راحت تر بودن مشتری عطرهای قابل حملی را وارد بازار می‌کند که می‌توانید به راحتی آن را همه جا همراه خود حمل کنید.
۳- این برند توزیع گسترده ای را در سراسر ایران دارد از این رو نیز مشتریان می‌توانند به راحتی به تمامی محصولات آن دسترسی داشته باشند.
۴- عطر و ادکلن اسکلاره علاوه بر تنوع زیاد با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند از این رو نیز می‌توانید با صرف هزینه ای مناسب برای خرید آنها اقدام کنید.
۵- برند اسکلاره علاوه بر تولید عطر و ادکلن محصولات دیکری را نیز همچون ضد عرق ها وارد بازار می‌کند.
۶- ماندگاری و رایحه عطر اسکلاره بسیار خوب است از این رو نیز می‌تواند نیازهای مشتری را به خوبی برآورده سازد.
۷- ازجمله عطرهای مردانه پرطرفدار این برند می‌توان به مدل بلک افغان ، ویلیج و … اشاره کرد.
۸- اسکلاره از برترین برندهای ایرانی در زمینه تولید عطر و ادکلن است که اگر حتی از رایحه خاصی در بین برندهای خارجی خوشتان بیاید ، به راحتی می‌توانید آن را در بین محصولات اسکلاره پیدا کنید.
۹- پخش بوی بهترین سری عطر اسکلاره عالی است از این رو نیز بسیاری از مشتریان به خرید آن گرایش دارند.
از دیگر برندهایی که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، برند امپر می‌باشد. امپر از برندهای نوپا اماراتی در زمینه تولید عطر و ادکلن است که با ارائه رایحه خاص توانسته است در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی را در بین برندهای مختلف کسب کند. در ادامه ویژگی های بهترین عطر امپر را با نیز هم مرورمی‌کنیم تا بتوانید با مقایسه آن با سایر برندها انتخاب خوبی داشته باشید.

بررسی ویژگی های بهترین عطر امپر

عطر امپر

۱- محصولات برند امپر زیر نظر فرانسه تولید می‌شود از این رو نیز کیفیت بسیار بالایی دارد.
۲- این برند تابه امروز توانسته است حدود ۴۷ رایحه مختلف را وارد بازار کند، از این رو نیز سلیقه های متفاوتی را پوشش خواهد داد.
۳- در تولید عطرهای این برند از رایحه طبیعی گل و گیاهان استفاده می‌شود از این رو نیز توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.
۴- برند امپر خوشبوترین عطرها را وارد بازار کرده است از این رو نیز سلایق مختلف را به خوبی پوشش می‌دهد.
۵- برند امپر محصولات خوب و باکیفیتی را وارد بازارمی‌کند و بهترین اسانس ها را برای محصولات اختصاصی خود به کار می‌برد.
۶- بسته بندی عطر و ادکلن های برند امپر بسیار جذاب است و مقاومت بالایی دارد. طراحی جعبه های این برند بسیار زیباست و از این رو نیز میز آرایش شما را جذاب تر خواهد کرد.
۷- برند امپر عطر و ادکلن های متنوعی را بر اساس جنسیت در رایحه های مختلف مردانه و زنانه عرضه می‌شود.
۸- این برند معتقد است هر فرد باید عطری را متناسب با شخصیت خود استفاده کند تا بعدها در صورت نبود وی عطر او یادآورش باشد.
۹- تولیدکنندگان عطر وادکلن امپر قبل از تولید محصولات این برند ابتدا تحقیقات بسیار زیادی در این زمینه انجام داده است. بدین ترتیب رایحه ها را از مواد اولیه با کیفیت تولید کرده است که دوام و ماندگاری بسیار خوبی دارند. برای بالارفتن ماندگاری این عطرها می‌توانید پس از استحمام آن را روی بدنتان اسپری کنید تا سلول ها به خوبی بتوانند آن را جذب کرده و انتشار دهند.
۱۰- ماندگاری عطرهای امپر رضایت بخش است ، به شرط اینکه آن را در جای خوبی اسپری کنید. برای مثال اگر آن را پشت گوشتان اسپری کنید تا ۱۲ ساعت نیز ماندگاری خواهد داشت. البته که پخش بوی آن نهایت تا ۵ ساعت خواهد بود.
۱۱- تنوع عطرهای برند امپر بسیار بالاست و تحت لیسانس فرانسه می‌باشد از این رو نیز اگر رایحه خاصی را از بین برندهای خارجی دیگر را انتخاب کرده‌اید ، می‌توانید آن را در بین محصولات برند امپر بیابید.

مشاهده پرفروشترین عطر اسکلاره در دیجیکالا

عطر اسکلاره یا امپر؟

بهترین عطر اسکلاره مردانه

برای خرید بهترین عطر از برند اسکلاره و یا انتخاب خوشبوترین عطر امپر بهتر است به نکات زیر توجه کنید :

رایحه

همانطور که قبلا اشاره کردیم هر دو برند اسکلاره و امپر محصولات اختصاصی بسیار زیادی را تولید می‌کنند که رایحه خاص این برند می‌باشند. از این رو نیز می‌توانید کاملا سلیقه ای هر کدام از رایحه های متفاوت این برند را انتخاب کنید.

اصالت

هنگام خرید محصولات هر یک از این برندها از اصالت برند اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از این موضوع می‌توانید برای خرید به فروشگاه های معتبری سربزنید که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند.

جنسیت

تنوع عطرهای مردانه و زنانه برند اسکلاره و امپر بسیار زیاد است از این رو نیز در هنگام خرید جنسیت از مهم ترین آیتم هایی است که باید در نظر گرفته شود.

تم بویایی

بهترین عطر اسکلاره زنانه

نت عطرهای موجود در بازار متنوع است و رایحه های متفاوتی را پس از اسپری کردن منتشر می‌کند. شما می‌توانید درباره این موضوع در حین خرید از فروشنده سوال بپرسید تا بتوانید بهترین مدل طبق سلیقه خود را انتخاب کنید.

بررسی حجم عطر

برند اسکلاره و امپر عطرهای خود را در حجم های متفاوتی عرضه می‌کنند که شما می‌توانید بسته به نیازتان هر یک از آنها را انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال خرید عطرهایی هستید که بتوانید آن را به راحتی با خود حمل کنید ، باید مدل های جیبی را خریداری کنید. اگر هم برای استفاده در منزل به دنبال خرید عطر هستید ، برای انتخاب حجم مناسب محدودیتی نخواهید داشت. با این وجود در حالت کلی باید برای خرید حجم عطرها را در نظر بگیرید. اگر علاقه مند به عطر با حجم کم هستید ، پیشنهاد می‌شود مقاله بهترین مارک عطر جیبی را مطالعه فرمایید.

مشاهده عطر امپر در دیجیکالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا