آرایشی و بهداشتی

محصولات اوردینری (۱۰۰% اصل) را از کجا بخریم؟

یکی از بزرگترین معضلات امروزه در دنیای محصولات مرتبط با زیبایی و مراقبت از پوست این است که هر زمان محصولی موثر واقع شد و مردم از آن نتیجه گرفتند، سریعاً نسخه‌های فیک آن محصول نیز توسط سودجویان تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که محصولات برند دی اوردینری در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و واقعا کار می‌کنند و یک مشکل پوستی را برای شما حل می‌کنند، نسخه‌های فیک محصولات اوردینری نیز در بازار بسیار زیاد شده است و هر روز نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

تا جایی که خود اوردینری نیز دست به کار شده و عملا توصیه می‌کند که برای اجتناب از خرید محصولات فیک ، فقط و فقط از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. حال اگر شما بخواهید از محصولات با کیفیت این برند استفاده کنید ، باید محصولات اوردینری را از کجا خرید کنید؟ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

محصولات اوردینری اصل را از کجا بخریم؟

اگر در ایران زندگی می‌کنید باید به شما بگوییم که یکی از سخت‌ترین کارها برای شما پیدا کردن محصولات اوردینری اصل است، چرا که تقریبا اکثر اوردینری‌های بازار فیک است و بسیاری از محصولات اوردینری دیگر که با نام اصل عرضه می‌شوند نیز نسخه‌های امارات بوده و نسخه ۱۰۰٪ اصل اروپا، انگلیس و یا کانادا نیستند.
با این تعاریف یعنی باید قید استفاده محصولات اوردینری اصل را بزنیم؟ خیر، یک فروشگاه با نام ژینورا وجود دارد که محصولات اوردینری را بصورت مستقیم از انگلیس وارد می‌کند و محصولاتی کاملا اورجینال به مشتریان خود عرضه می‌کند.

فروشگاه ژینورا مشتریان روزانه زیادی دارد که تمام آن‌ها بر اصالت محصولات خریداری شده از این فروشگاه مهر تایید می‌زنند. ژینورا حتی برای اطمینان خاطر مشتریان خود مدارک خرید محصولات اوردینری از انگلیس را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و همه جوره اصالت کالایی که عرضه می‌کند را تضمین می‌کند.

معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین محصولات اوردینری کدامند؟

اوردینری نیز همانند سایر برندهای تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و آرایشی یکسری محصول دارد که بیشتر از بقیه دیده شده و فروش بیشتری دارند و در واقع اوردینری با آن محصولات شناخته می‌شود. در ادامه برخی از پر استفاده‌ترین و موثرترین محصولات اوردینری برای حل مشکلات مختلف را به شما معرفی کنیم.

ضد جوش اوردینری

ضد جوش اوردینری

اگر بخواهیم به یک محصول از اوردینری برای درمان جوش و آثار بجای مانده از آن اشاره کنیم، قطعاً سرم نیاسینامید اوردینری انتخاب ما است. این سرم که از زینک و نیاسینامید تشکیل شده ، که پرفروش‌ترین محصول اوردینری در دنیا و ایران است. همچنین درمانی فوق‌العاده برای انواع جوش به حساب می‌آید.

ضد چروک اوردینری

ضد چروک اوردینری

اوردینری چند مدل ضد چروک معروف دارد که موثرترین و بهترین آن‌ها ، سرم رتینول اوردینری است. این سرم حاوی درصدهای مختلفی از رتینول است، که شما با توجه به میزان چروک‌های خود و سابقه استفاده از رتینول می‌توانید یک رتینول با درصد مناسب برای پوست خود انتخاب کنید. این سرم به گونه‌ای خاص علائم پیری و چین و چروک‌ها را از بین برده و اعتماد بنفس شما را چند برابر می‌کند.

آبرسان اوردینری

آبرسان اوردینری

آبرسان‌ها یکی از ضروری‌ترین اجزای روتین پوستی به حساب می‌آیند. خوشبختانه اوردینری نیز یک آبرسان عالی با نام سرم هیالورونیک اسید اوردینری در محصولات خود دارد که بعد از نیاسینامید ، پرفروش‌ترین محصول اوردینری به حساب می‌آید. هیالورونیک اسید استفاده شده در این محصول پوست را عمیقا آبرسانی کرده و ظاهری شفاف و درخشان به پوست می‌دهد.

لایه بردار اوردینری

لایه بردار اوردینری

امروزه لایه بردارها بسیار محبوب شده‌اند چرا که آن‌ها همه کار برای شما می‌کنند و در واقع پوست شما را احیا می‌کنند. اوردینری یکی از بهترین و قوی‌ترین لایه بردارهای دنیا را دارد که با نام سرم پیلینگ اوردینری شناخته می‌شود. این محصول پوست را روشن می‌کند، لکه‌های پوست را از بین می‌برد و ناهموارهای پوست را اصلاح می‌کند.

دور چشم اوردینری

دور چشم اوردینری

سیاهی، پف، خطوط و چین و چروک از رایج‌ترین مشکلات مربوط به پوست زیر چشم هستند که می‌توانند به طور ویژه‌ای باعث تضعیف روحیه‌ی شما شوند. خبر خوب این است که اوردینری یک محصول مخصوص حل کردن مشکلات زیر چشم تولید کرده است که آن را سرم کافئین اوردینری می‌گویند. این سرم در عرض چند ماه استفاده مستمر سیاهی زیر چشم و پف را درمان کرده و پوست این ناحیه را شاداب و جوان می‌کند.

چرا محصولات اوردینری تا این حد محبوب شده‌اند؟

دلایل زیادی می‌تواند باعث رشد سریع یک برند در دنیای آرایش و زیبایی شود و یکی از اصلی‌ترین این دلایل موثر بودن محصولات آن برند است. در واقع مردم دوست دارند وقتی برای خرید یک محصول از یک برند هزینه می‌کنند آن محصول واقعا کار کند و موثر باشد. تاثیرگذای محصولات اولین فاکتوری است که اوردینری را به این جایگاه رسانده است. پس فرقی نمی‌کند بسته‌بندی محصول شما چگونه است و یا برند معروفی هستید یا خیر ، اگر محصولات شما واقعا مشکل را حل کنند، بعد از مدتی سر زبان‌ها افتاده و معروف می‌شوید.

دومین عامل تعیین کننده که اوردینری را از سایر برندهای معروف فعال در حوزه آرایش و مراقبت از پوست جدا کرد ، قیمت محصولات اوردینری بود. بنیانگذاران اوردینری از همان ابتدای شروع فعالیت با دو شعار اصلی برند اوردینری را به دنیا معرفی کردند، و آن هم تولید محصولات موثر و ارزان قیمت برای تمام مردم جامعه بود.
همین دو عامل یعنی تاثیرگذاری مطلوب و قیمت ارزان به تنهایی برای محبوبیت یک برند کافی است. اما اوردینری باز هم پا پس نکشید و مزیت‌های رقابتی بیشتر ایجاد کرد.

از دیگر مزیت‌های تحسین برانگیز اوردینری این است که محصولات آن بدون تست حیوانی هستند، یعنی اوردینری محصولات خود را روی حیوانات تست نمی‌کند و باعث رنج حیوانات نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات این برند وگان بودن و عدم استفاده از مواد مضر رایج و آسیب زننده همانند پارابن، سولفات، عطر، الکل، گلوتن و غیره در ترکیبات محصولاتش است. همین امر باعث شده است که همه افراد با هر نوع پوستی بتوانند از محصولات اوردینری استفاده کرده و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا