کفش کژوال زنانه

خرید بهترین نیم بوت زنانه چرم با ضمانت اصالت و قیمت مناسب

نیم بوت زنانه چرم طبیعی و مصنوعی نسبت به دیگر مدل ها محبوبیت بیشتری دارد. طبیعی است که قیمت چرم طبیعی به خاطر فرایند های سخت تولید گرانتر از چرم مصنوعی است. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که چرم طبیعی طول عمر و کیفیت بالاتری دارد. از نیم بوت های زنانه می توان در مجالس ، مهمانی ها ، روزمره و برای سرکار استفاده نمود.

برای سرکار رفتن و فعالیت های روزانه پیشنهاد می‌شود که از نیم بوت های پاشنه کوتاه استفاده کنید. در ادامه ویژگی یک نیم بوت ایده آل مناسب خانم ها را بررسی می کنیم و در انتها جدیدترین مدل های سال را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی نیم بوت زنانه چرم

نیم بوت زنانه چرم

چرم مصنوعی یا طبیعی در ساخت نیم بوت : درست است که کفش های چرم طبیعی بسیار بهتر است مدل های چرم مصنوعی هستند اما این بدان معنا نیست که چرم های مصنوعی مناسب نباشد. اگر چرم مصنوعی از مواد درجه یک ساخته شده باشد عمر طولانی (بدون از دست دادن شکل ظاهری) خواهد داشت. اگر قصد خرید نیم بوت چرم طبیعی رادارید پیشنهاد می شود مقاله کفش چرم زنانه بخوانید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

سبکی : تا می توانید یک نیم بوت سبک انتخاب کنید زیرا از خستگی زودهنگام شما جلوگیری می کند.

ارتفاع پاشنه : سعی کنید که از نیم بوت های پاشنه کوتاه استفاده کنید زیر راحتی بیشتری دارد و برای مراسم های رسمی بهتر است که شکل پاشنه مربع و مستطیل باشد.

جنس پاشنه : سعی کنید پاشنه بسیار یا خشک نرم باشد.

انعطاف : نیم بوتی را انتخاب کنید که خشک نباشد زیرا به بدن شما آسیب می رساند.

استفاده از ناهمواری یا لژ : وجود ناهمواری یا لژ در قسمت زیره در محیط های لیز از سر خوردن شما جلوگیری می کند.

کاهش فشارهای وارده : اگر از نیم بوت های خارجی استفاده کنید برخی از برندها با استفاده از لایه های میانی ضد شوک ، نیم بوت هایی به بازار عرضه کردند که سبب کاهش فشارهای وارده می شود.

نگهداری آسان : نیم بوت های چرم همانند دیگر پاپوش های رایج در بازار نیازمند مراقبت هستند که کار سختی نیست فقط کافیست یک واکس نگهداری از چرم بخرید پیشنهاد ما به شما این است که مقاله مارک معروف واکس را بخوانید.

کفی نرم : استفاده از پد یا بالشتک در قسمت کفی موجب می شود که راحتی پا چند برابر شود.

مشاهده محبوبترین نیم بوت های زنانه چرم در دیجیکالا

۳۰ برند ایرانی و خارجی نیم بوت موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا