کفش کژوال زنانه

خرید بهترین کفش پارینه چرم زنانه شیک و اصلی با قیمت مناسب

حتماً تبلیغات تلویزیونی برند پارینه چرم را مشاهده کرده اید. بد نیست بدانید بر طبق گزارشی از خبرگزاری ایسنا ایران در سال ۹۴ نخستین خام‌ فروش چرم سبک در دنیا شده است. تولید و فروش و در کل تجارت چرم در ایران قدمت بسیار طولانی دارد که سبب شده تا برند های با کیفیتی از جمله پارینه چرم شکل بگیرند . کفش پارینه چرم زنانه شیک و با کیفیت قابل قبولی تولید می شود.

اگر نظرات در مورد محصولات زنانه این برند را در فروشگاه های اینترنتی مختلف بخوانید بیشتر نظرها مثبت هستند. در ادامه خود برند و ویژگی های کفش های آن را بررسی می کنیم و در انتها پرفروش ترین مدل ها را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر دوست دارید نحوه تشخیص چرم اصلی از تقلبی را بدانید پیشنهاد می شود مقاله کفش چرم زنانه مطالعه کنید.

درباره برند پارینه چرم

برند پارینه چرم یکی ازبرند های هلدینگ کهن چرم پویا می باشد. طی ۱۵ سال گذشته قلمرو فعالیت برند پارینه چرم، طراحی و تولید انواع محصولات چرم، اعم از کیف چرم اداری مردانه، کیف چرم دوشی مردانه، کیف کتی چرمی مردانه، کیف پول چرمی ، کیف جیبی چرمی، کیف کمری، علی الخصوص ست چرمی مردانه و زنانه بوده که مشغول تأمین هدایای چرمی شرکت ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی بوده که در اصطلاح عامه به آن هدایای تبلیغاتی می گویند.

محصولات تولیدی این برند دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و به لحاظ تعداد و تنوع بسته بندی علی الخصوص طراحی انواع ست چرم مردانه و زنانه مورد استقبال گسترده شرکت ها و سازمان ها واقع شده است و طی ۱۵ سال افتخار خدمتگزاری به هزاران شرکت ایرانی را در کارنامه دارد و از آنجاییکه محصولات این شرکت به صورت هدیه به سازمان ها و مشتریان شرکت ها داده می شود.

در نتیجه انبوهی از مردم عزیزو شریف کشورمان که محصولات چرمی این برند را دریافت کرده بودند به طور مرتب با دفتر مرکزی شرکت پارینه چرم تماس می گرفتند و خواهان خرید شخصی بودند وبه دلیل اینکه شرکت هیچ برنامه ای برای خرده فروشی نداشت، همواره از این عزیزان عذرخواهی می کرد. اما اصرار فراوان انبوه کسانی که با محصولات برند پارینه آشنا شده بودند موجب شد.

محصولات برند پارینه چرم:

  1. کفش چرم طبیعی مردانه(کفش چرم مردانه مجلسی ،کفش طبی مردانه چرم،کفش اسپرت چرم مردانه ،کفش کالج مردانه چرم،صندل چرم مردانه)
  2. کیف چرم طبیعی مردانه
  3. ست چرم مردانه
  4. کیف کتی مردانه
  5. کیف جیبی مردانه
  6. کیف اداری مردانه
  7. کیف کمری مردانه
  8. کیف دوشی مردانه
  9. کیف مدارک مردانه
  10. کیف پاسپورت
  11. کمربند چرم طبیعی مردانه
  12. هدایای تبلیغاتی چرمی
  13. هدایای تبلیغاتی
  14. کیف تبلیغاتی
  15. کیف همایش و سمینار

پرفروشترین کفش های چرم زنانه دیجی کالا ببین

ویژگی کفش پارینه چرم زنانه شیک و مناسب

کفش پارینه چرم زنانه شیک

  • رویه از جنس چرم طبیعی
  • تنوع مدل برای مجلس ، سرکار رفتن و فعالیت های روزمره
  • دارای پاشنه (بلند و کوتاه) و بدون پاشنه
  • زیره مقاوم در برابر سایش
  • بسته شدن با بند و بدون بند
  • کفی قابل تعویض (برخی مدل ها)
  • قابلیت گردش هوا (برخی مدل ها)

هشدار خرید کفش تقلبی هشدار : برای اینکه بهترین کفش را از این برند خریداری کنید حتما قسمت نظرات (موجود در صفحه محصول) مطالعه کنید تا بهترین انتخاب داشته باشد.

منبع : ایسنا ، پارینه چرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا