کفش کژوال زنانه

خرید بهترین کفش پاشنه دار زنانه شیک و راحت با قیمت مناسب

کفش پاشنه داری که خانم ها می پوشند در دو مدل کوتاه و بلند در بازار موجود است. اگر به دنبال کفش پاشنه دار زنانه شیک و راحت هستید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها بخوانید. سری کفش هایی که پاشنه کوتاه دارند فرم رسمی تری دارند و برای فعالیت های روزانه و سر کار مناسب است. اما کفش های پاشنه بلند به نسبت راحتی کمتری دارند و بهتر است که فقط برای مجالس و مهمانی ها استفاده شود.

لازم به ذکر است که در انتها جدیدترین مدل های کفش پاشنه دار زنانه قرار دارد.

ویژگی کفش پاشنه دار زنانه شیک و عالی

کفش پاشنه دار زنانه شیک

جنس رویه : استفاده از مواد با کیفیت در ساخت رویه (مثل چرم طبیعی) سبب می شود که عمر کفش بالا رود.

حفظ تعادل : کفش شما چه پاشنه بلند چه کوتاه ، باید به گونه ای ساخته شود که موقع راه رفتن تعادل کامل را داشته باشید این مورد در کفش پاشنه بلند بیشتر اهمیت دارد.

پاشنه بلند یا کوتاه : شاید به فکر این باشید که از یک جفت کفش پاشنه بلند برای فعالیت روزانه از آن استفاده کنید. اما خودتان می دانید کفش های پاشنه بلند در دراز مدت به ستون فقرات آسیب می رساند پیشنهاد ما این است که فقط برای مجالس و مهمانی ها از این سری بپوشید. برای سرکار رفتن و مواقعی که لازم است ساعت های زیادی راه بروید از کفش پاشنه کوتاه استفاده کنید.

کفی نرم : اگر در قسمت کفی از پد یا بالشتک استفاده شود راحتی پای شما دو چندان می شود.

استفاده از لایه های جاذب شوک : در برخی از برندهای خارجی از یک یا چند لایه که با فناوری‌های روز ساخته شده ، استفاده می شود که  شوک حاصل از گام برداشتن را مهار می کند.

استفاده از لژ : اگر در قسمت زیره از ناهمواری یا لژ استفاده شود در محیط های لیزر و لغزنده مانع زمین خوردن شما می شود.

آستر مناسب : پوشش داخلی کفش پاشنه دار باید از مواد نرم (مثل پد یا پارچه) استفاده شود تا هنگام گام برداشتن احساس راحتی داشته باشید.

وزن مناسب : هرگز از کفش هایی که پاشنه های سنگین داراند برای فعالیت روزمره استفاده نکنید به دلیل اینکه باعث خستگی زودرس شما می شود.

فرم پاشنه : پاشنه هایی که حالت مستطیلی دارند برای محیط های رسمی و سرکار بسیار ایده آل می باشند.

نگهداری و قابلیت شستشو : کفش هایی که رویه چرم طبیعی و مصنوعی دارند به راحتی با یک پارچه خیس و واکس به سرعت تمیز می شود.

جنس پاشنه : به یاد داشته باشید که پاشنه نباید خیلی نرم یا سفت باشد.

انعطاف مناسب : انعطاف کفش پاشنه دار در حد نرمال مناسب است (خیلی خشک یا خیلی نرم نباشد) ، استفاده از کفش های خشک و بدون انعطاف به بدن شما آسیب می زند.

استفاده از فناوری روز : برندهای خارجی با استفاده از تکنولوژی هایی که در ساخت کفش به کار می برند علاوه بر سبکی ، راحتی بالایی دارند.

مشاهده انواع کفش های پاشنه دار زنانه در دیجیکالا

۳۰ برند داخلی و خارجی این سری کفش در ایران

  1. تامز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا