کفش کژوال زنانه

خرید بهترین کفش اسپرت زنانه (داخلی و خارجی) با قیمت مناسب

در این مقاله قصد داریم برخلاف تصور عموم ، کفش اسپرت زنانه ارزان ، مارک خارجی به شما معرفی کنیم که کیفیت بالایی دارد و در عین حال قیمت ارزانی. حال نگاهی می‌اندازیم به ویژگی های یک کتانی اسپرت عالی و در انتها لیستی از این کتانی های ارزان را به شما معرفی می کنیم.

کتانی اسپرت مناسب خانم ها به چند گروه تقسیم می شود از جمله :

  • کفش راحتی زنانه
  • کفش دویدن
  • کفش پیاده روی
  • کفش سالن
  • کفش فوتبال

ویژگی کفش اسپرت زنانه ارزان مارک خارجی چیست ؟

کفش اسپرت زنانه ارزان

پوشش داخلی راحت : اگر به قسمت داخل کفش (آستر) نگاه بیاندازید متوجه خواهید شد که به وسیله پد ، بالشتک و پارچه طوری پوشیده شده که انگار پای خود را قرار است در یک بالش فرو ببرید. این آستر نرم ، راحتی وصف نشدنی را به پای شما القا می‌کند.

وزن مناسب : همه برندهای معتبر یک استاندارد تعیین شده برای وزن کفش های خود دارد که از یک مقدار مشخص بیشتر نمی شود. این خبر بسیار خوبی است زیرا کفش های مارک وزن ایده آلی دارند.

حفظ شکل ظاهری : این سری کتانی را حتی اگر در ماشین لباسشویی بشویید باز هم مثل روز اول فرم شکل ظاهر خود را حفظ می‌کند (به اصطلاح عام از ریخت و قیافه نمی افتد).

انعطاف مناسب : این مورد در در کفش های پیاده روی و مخصوصا دویدن اهمیت زیادی دارد. کفش هایی که انعطاف کمی دارند و به اصطلاح خشک هستند به پای شما آسیب می رسانند.

رویه با کیفیت : جنس رویه همه برندهای معتبر از مواد درجه یک و عالی ساخته می شود و ویژگی مشترک اکثر آنها ساخت رویه با قابلیت گردش هوا می باشد.

زیره ضد لغزش : همانند رویه زیر نیز باید کیفیت بالایی داشته باشد همچنین دارای لژ یا ناهمواری باشد تا در محیط های لیز سبب حفظ تعادل شما شود.

تنوع رنگ و مدل : برندهای متفاوت مدل و رنگ های متفاوتی نیز دارند بهتر است که کتانی خود را با لباس ورزشی ست کنید.

استفاده از فناوری : برکسی پوشیده نیست که برندهای معتبر خارجی هرکدام یکسری فناوری انحصاری در ساخت کفش به کار می‌برند. این فناوری ها باعث می شود عملکرد شما هنگام ورزش بهبود یابد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

لایه میانی : لایه میانی بیشتر کتانی های مارک از جنس ایوا می باشد از ویژگی های استثنایی آن می توان به ضد شوک بودن اشاره کرد.

مشاهده محبوبترین کفش های ورزشی زنانه در دیجیکالا

۳۰ برند داخلی و خارجی کتانی اسپرت مناسب خانم ها در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا