کفش کژوال زنانه

خرید بهترین بوت و نیم بوت زنانه گابور شیک و اصلی با قیمت مناسب

بوت و نیم بوت زنانه گابور (یا گابر) آنقدر شیک و جذاب هستند که با پوشیدن یک جفت از آن همه نگاه ها را به سمت خود جلب می کنید. برند گابور با درک عمیق مشتری در طول یک قرن هر ساله بهترین های خود را به بازار عرضه می کند. اگر شما هم دوست دارید شیک پوش باشید می توانید یک نیم بوت یا بوت گابور را با اکثر لباس های خود ست کنید.

بوت و نیم بوت های این برند موجود در بازار را می توان هم برای مجالس ، مهمانی ها ، کارهای روزمره و رفتن به سرکار استفاده کرد. در ادامه به بررسی این بوت و نیم بوت های زنانه شیک می پردازیم و در انتها جدیدترین مدلهای سال را به شما معرفی می کنیم. بد نیست بدانید که محصولات برند گابور ساخت آلمان می باشد. نیم بوت های این برند در دو مدل تا قوزک پا و بالای قوزک پا (کوتاه تر از بوت) موجود است.

ویژگی بوت و نیم بوت زنانه گابور

نیم بوت زنانه گابور

ارتفاع لژ : ارتفاع لژ (پاشنه) نیم بوت های این برند بین سه تا هفت سانتی متر می باشد ، برای مهمانی ها و مجالس رسمی پوشیدن یک بوت یا نیم بوت پاشنه بلند مناسب است. اما اگر قصد دارید مدت زیادی این سر کفش به پا کنید حتما مدل پاشنه کوتاه انتخاب کنید زیرا بسیار راحت تر می باشند.

نحوه بسته شدن : اکثر مدل های این برند برای راحتی بیشتر به وسیله زیپ باز و بسته می شود (برخی مدل ها دارای بند سگک دار می باشد).

جنس رویه : رویه معمولا از چرم یا جیر کیفیت بالا ساخته می شود که علاوه بر مقاومت خوب ، شکل و فرم خود را به راحتی از دست نمی دهد.

زیره : زیره این مدل کفش ها معمولا از مواد لاستیکی (پی یو) ضد آب و ضد سایش ساخته می شوند.

وزن مناسب : به دلیل استفاده از رویه و زیره درجه یک وزن بوت و نیم بوت برای فعالیت روزانه بسیار مناسب است.

پوشش داخلی راحت : آستر یا پوشش داخلی این مدل کفش ها به گونه ای است که پا را اذیت نمی کند و همواره احساس راحتی خواهید داشت.

طرح های جذاب کفش : شاید این جمله را زیاد شنیده باشید که “زیبایی در سادگی است” این مورد مصداق واقعی محصولات گابور می باشد زیرا با این که کفش ها بسیار ساده هستند ، جذاب نیز می باشند.

نگهداری و شستشوی آسان : برای تمیز کردن بوت و نیم بوت های گابور می توان از یک پارچه نمدار استفاده کنید. اگر هم قصد دارید یک واکس مناسب چرم برای کفش تان تهیه کنید پیشنهاد می شود مقاله بهترین مارک واکس کفش مطالعه کنید.

عدم لیز خوردن : از ویژگی مثبت زیره های این برند ، وجود دندانه (عاج) ، ناهمواری یا استفاده از نوعی کش لاستیکی است که در محیط های صاف و لغزنده سبب حفظ تعادل شما می شود. در لیست زیر می توانید انواع نیم بوت زنانه را مشاهده فرمایید.

وب سایت رسمی محصولات گابور :

https://www.gaborshoes.co.uk/womens-c1/boots-c3

محبوبترین نیم بوت های زنانه گابور تو دیجی کالا ببین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا