کفش کژوال زنانه

خرید بهترین کفش زنانه گابور شیک و اصلی با قیمت مناسب

کفش زنانه گابور (یا گابر) یک مارک آلمانی با کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد که به وسیله پیوس گابور به جهان معرفی شده است. در ایران کفش زنانه ، بوت و نیم بوت این برند برای خانم های شیک پوش و علاقه‌مند به مد روز نام آشنایی می باشد. از این مدل کفش ها می توان برای مراسم و مهمانی ها ، روزمره و رفتن سرکار استفاده کرد.

در ادامه به بررسی انواع کفش گابور مناسب خانم های می پردازیم و در انتها جدیدترین مدلهای سال را به شما معرفی می کنیم.

نگاه مختصر به تاریخ برند گابور

کفش زنانه گابور

۱۰۰ سال به عشق تولید کفش فعالیت کردیم. در ابتدای تجارت ، برند گابور (یا گابر)  محدود به کفش و کالاهای چرمی بود. این کمپانی در سال ۱۹۱۹ توسط پیوس گابور در لهستان(گروش-استرهلیتس) افتتاح شد. پس از جنگ جهانی دوم ، پسران پیوس ، برنهارد و یواخیم ، در سال ۱۹۴۹ شروع یه یک کار تازه کردند و برند بی اند جی گابور تأسیس کردند.

این شرکت امروزه یک تولید کننده پیشرو در تولید کفش های زنانه شیک و مرغوب است. کفش مارک گابور علاوه بر موضوعات مدرن ، دارای تناسب عالی و کیفیت ساخت بالا است. این تجربه دیرینه ، پایه و اساس آنچه شرکت از آن به عنوان “کیفیت گابور” یاد می کند را فراهم می کند. این کیفیت بسیار بالا در مورد هر جفت کفش است که این برند را به یک مارک سنتی تبدیل کرده است.

اما روش های سنتی همه چیز نیست. طی چند سال گذشته این برند با معرفی فن آوری های جدید و خطوط تولید پیشرفته تحول عظیمی داشته است. کیف دستی ، محصولات تناسب اندام و لوازم مراقبت از کفش طیف وسیعی از محصولات را کامل می کند.

ویژگی کفش زنانه گابور

کفش زنانه گابور اصل

مجلسی و روزانه : همانطور که در بالا اشاره شد کفش گابور سری زنانه مناسب مهمانی و روزانه می باشد.

پاشنه دار و بدون پاشنه : معمولا کفش های پاشنه دار این برند برای مراسم مهمانی ها مناسب است و مدل پاشنه کوتاه که راحت تر هستند ، برای کار و فعالیت های روزانه ایده آل می باشد.

رویه : رویه از جنس پارچه یا چرم با کیفیت ساخته شده است که مدل های پارچه ای هوا را بهتر گردش می دهند (البته برخی موارد رویه از مخمل ساخته شده است) .

زیره ضد لغزش : همانند اکثر برندهای دنیا زیره کفش های گابور (پلی اورتان) به گونه ای ساخته شده اند که علاوه بر اینکه در برابر سایش مقاوم هستند در محیط های لیز و لغزنده از زمین خوردن شما جلوگیری می کند.

حفظ تعادل : برخی از کفش های این برند پاشنه های هفت و نیم سانتی یا بیشتر دارند اما فرم کفش به گونه ساخته شده که تعادل شما را هنگام قدم برداشتن حفظ کند.

تنوع رنگ و مدل : این برند علاوه بر ساختار مناسبی که برای کفش ایجاد کرده به ظاهر آن توجه ویژه ای داشته است. وقتی شما یک جفت از این کفش ها را در یک مجلس به پا کنید همه نگاه‌ها را به خود جلب می کنید.

راحتی سبکی : کفش های زنانه گابور با موادی در یکی ساخته شده که هم راحتی ، انعطاف و وزن بسیار مناسبی دارد.

نحوه بسته شدن : نحوه بسته شدن به صورت یکپارچه است (بدون هیچ بندی) یا به طور پیش فرض به وسیله یک سگک (قزن) ثابت می شود.

وبسایت رسمی برند گابور :

https://www.gaborshoes.co.uk/womens-c1/shoes-c2

مشاهده کفش های زنانه گابور در دیجیکالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا